woensdag 28 juli 2010

Africa here we come !

Het is weer bijna zover: na enkele intensieve weken van voorbereiding, waarbij vooral ons nieuw bakske, een toyota landcruiser bouwjaar 1987, veel energie en tijd vergde, zijn we bijna 'back on track'. Na reeds enkele prachtige reizen in 't recente verleden moet dit tripke er zeker niet voor onderdoen: vanuit België gaan Shoekes, Kristof en ik overland tot Kaapstad rijden, door Europa, het Midden-Oosten, Noord en Oost-Afrika, tot in het Zuidelijk gedeelte van Afrika, alwaar de opties verbreden... TIA: This is Africa !!

De geplande route bij benadering:

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Net thuis na het uitwuiven... kijk goed en beleef alles intens , zorg goed voor mekaar... het ga jullie goed de volgende maanden en vooral : kom behouden thuis!
Wees gerust, ik reis in gedachten met jullie mee!

liefs en zoen, mama monique

Unknown zei

Hallo jongens!

Ouderlijke liefde vertaalde zich in vochtige ogen bij het afscheid, en daarna viel de regen in bakken uit de lucht... het was een natte start van een groots avontuur!..
We hebben als ouders al goed gesocialized, dat was fijn!..
En nu kijken we alle zes uit naar de eerste foto's en verhalen!..

Iep!

Nik

Heurmi sr zei

Ook wij zijn als komen piepen op de blog of er misschien al iets zou opstaan.
De 6 ouders kunnen het best met elkaar vinden.
Hopelijk hebben jullie intussen wat beter weer?
Grts
PaMa

Matthias en Susanne zei

Mmmmm, ik was al nieuwsgierig naar een eerste verhaaltje, maar ik ben wat te ongeduldig me dunkt!!

Hopelijk gaat het jullie goed mannen, ik blijf jullie op de voet volgen!!!!

grote zus met binnenpretjes zei

Blijkbaar hebben jullie geen internet, maar je zit ongetwijfeld in een prachtige omgeving :). Ik wacht vol spanning op fotootjes van die hemelse oorden :) Zorg voor elkaar en jullie/het huishouden he :)

Ellen en Pieter zei

Helaba!!

En...waar blijven de spannende verhalen??? Of moeten we wachten tot jullie echt in Afrika geraakt zijn???
Geniet van elk moment !
xxx van Ellen en Pieter

B en P zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.